Årsmøte

Postet av Østre Toten Idrettsråd den 18. Jan 2016

Årsmøte

Idrettsrådets årsmøte 2016 holdes på sportshytta til Skreia IL, onsdag 16. mars kl. 19.00.

Saker som ønskes behandlet på årsmøte må være inne til styret 1. mars 2016

Årsmøte behandler ordinære årsmøtesaker ihht NIF’s lovnorm og saksdokumentene sendes ut senest en uke før årsmøtet avholdes. Hver klubb kan stille med 2 stemmeberettigede medlemmer.

Ber også om at klubbene begynner å jobbe med å finne kandidater til idrettsrådets styre, slik at dere er forberedt til dere blir kontaktet av valgkommiteen.

Hedersbevisning 2015

Hedersbevisningen kan tildeles personer som gjennom flere år har nedlagt en betydelig innsats for idretten i Østre Toten, jf. vedlegg. IR’s styre ber om at klubbene melder inn kandidater for hedersbevisningen 2015. Frist for å melde inn kandidater til styret er 1. mars 2016.

Mva Østre Toten idrettsråd