Trafikksikkerhet

Postet av Østre Toten Idrettsråd den 4. Apr 2019

OPPLAND IDRETTSKRETS UTFORDRER IDRETTSLAGENE I OPPLAND!

På styremøtet i Oppland Idrettskrets 26. mars 2019 ble idrettskretsenes retningslinjer for transportsikkerhet vedtatt. Retningslinjene passer inn på en side – og er lett å kommunisere og bekjentgjøre. Derfor har idrettskretsen allerede overholdt lovnaden om alle tillitsvalgte og ansatte i idrettskretsen kjenner til retningslinjene er gjennomført – og vil påminnes i lang tid framover!

Idrettskretsen vil være et forbilde for idrettslagene i Oppland på dette området, og utfordrer herved alle klubber til å innføre tilsvarende retningslinjer i sin klubb. Og for å skjerpe viljen utlyses det en kampanje med premier!

Tenk igjennom og lag retningslinjer for din klubb

o   Tenk igjennom egen aktivitet

o   Bruk tipsene i vedlegg

Vedta retningslinjene for din klubb i styremøte

o   Informer medlemmene og tillitsvalgte

o   Spre informasjon til foresatte og utøvere

Når retningslinjer er vedtatt, send dem til Oppland Idrettskrets
ved JornGunnar.Skjaervik@idrettsforbundet.no  før utgangen av august måned 2019.

Da er din klubb – både mer bevisst på trafikksikkerheten og med på trekningen av
 10 vaffeljern som vi håper kommer godt med i klubbdriften.

VI SER FRAM TIL DERES TILTAK PÅ TRAFIKKSIKKERHETSOMRÅDET!

Vedlegg:

Retningslinjer for transportsikkerhet Oppland IK

Tips - for retningslinjer trafikksikkert i ditt idrettslag